м.Івано-Франківськ (0342) 78-42-76, (067) 968-96-78
  • 76018 Україна
    м.Івано-Франківськ

    вул. Гаркуші, 11А/1
  • Пн-Пт: З 9.00-18.00 год.
    Сб: По домовленості.
    Нд: Вихідний
  • (0342) 78-42-76
    (067) 968-96-78

Договори

Посвідчення договорів купівлі-продажу нерухомого майна

Договори відчуження (купівля-продаж, міна, дарування тощо) квартири

Перелік документів, необхідних для оформлення:

  1. Документи, що підтверджують право власності на квартиру (договори, їх дублікати, свідоцтва, рішення суду тощо). У випадку коли державну реєстрацію права власності проведено без видачі документа, що посвідчує таке право, право власності підтверджується на підставі інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, яку отримує безпосередньо нотаріус перед посвідченням договору.
  2. Технічний паспорт на квартиру.
  3. Довідка ф. №3 (уповноваженого органу з питань реєстрації місця проживання) про склад сім’ї (осіб, зареєстрованих у відчужуваній квартирі).
  4. Звіт про оцінку квартири, проведений суб’єктом оціночної діяльності.
  5. Заява – згода іншого із подружжя (чоловіка/дружини) сторін договору на відчуження майна, якщо воно було придбано в період зареєстрованого шлюбу та на придбання майна, справжність підпису на якій засвідчується нотаріально. Для засвідчення справжності підпису іншого із подружжя на заяві-згоді нотаріусу необхідно: – паспорт (або документ, що його замінює) чоловіка/дружини; довідка (картка) про присвоєння податкового номеру чоловіка/дружини; свідоцтво про шлюб.
  6. У разі відсутності реєстрації права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно – довідка, що підтверджує право власності.
  7. У випадку вчинення правочинів про відчуження квартири право власності або право користування якою мають неповнолітні (малолітні) діти або набуття права власності на майно на ім’я осіб до 18 років: – дозвіл органу опіки та піклування у формі витягу з рішення відповідного органу; – довідка (картка) дитини про присвоєння їй податкового номеру; – свідоцтво про народження дитини.
  8. У разі продажу частки у квартирі – заява іншого співвласника про відмову від права переважної купівлі, справжність підпису на якій засвідчується нотаріально.
  9. У випадку дарування особам 1-го, 2-го ступенів споріднення (чоловік/дружина, батьки, діти, рідні брат, сестра, баба, дід, внуки) документи, які підтверджують родинні відносини (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб тощо).

Договори відчуження (купівля-продаж, міна, дарування тощо) житлового будинку

Перелік документів, необхідних для оформлення:

  1. Документи, що підтверджують право власності на житловий будинок (договори, їх дублікати, свідоцтва, рішення суду тощо). У випадку коли державну реєстрацію права власності проведено без видачі документа, що посвідчує таке право, право власності підтверджується на підставі інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, яку отримує безпосередньо нотаріус перед посвідченням договору.
  2. Технічний паспорт на будинок;
  3. Звіт про оцінку житлового будинку, проведений суб’єктом оціночної діяльності;
  4. Довідка ф. №3 (уповноваженого органу з питань реєстрації місця проживання) про склад сім’ї (осіб, зареєстрованих у відчужуваному будинку);
  5. Документи, що підтверджують право власності/право користування на земельну ділянку, яка розташована під відчужуваним житловим будинком;
  6. Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, яка розташована під відчужуваним житловим будинком;
  7. У разі відсутності реєстрації права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно – довідка, що підтверджує право власності;
  8. Заява – згода іншого із подружжя (чоловіка/дружини) сторін договору  на відчуження майна, якщо воно було придбано в період зареєстрованого шлюбу та на придбання майна, справжність підпису на якій засвідчується нотаріально.Для засвідчення справжності підпису іншого із подружжя на заяві-згоді нотаріусу необхідно: – паспорт (або документ, що його замінює) чоловіка/дружини; – довідка (картка) про присвоєння податкового номеру чоловіка/дружини; – свідоцтво про шлюб;
  9. У випадку вчинення правочинів про відчуження житлового будинку право власності або право користування яким мають неповнолітні (малолітні) діти або набуття права власності на майно на ім’я осіб до 18 років – дозвіл органу опіки та піклування у формі витягу з рішення відповідного органу; – довідка (картка) дитини про присвоєння їй податкового номеру; – свідоцтво про народження дитини;
  10. У разі продажу частки у житловому будинку – заява іншого співвласника про відмову від права переважної купівлі, справжність підпису на якій засвідчується нотаріально;
  11. У випадку дарування особам 1-го, 2-го ступенів споріднення (чоловік/дружина, батьки, діти, рідні брат, сестра, баба, дід, внуки) документи, які підтверджують родинні відносини (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб тощо).

Договори відчуження (купівля-продаж, міна, дарування тощо) земельної ділянки, об’єкта незавершеного будівництва

Перелік документів,  необхідних для оформлення:

  1. Документи, що підтверджують право власності на земельну ділянку (договори, їх дублікати, свідоцтва, рішення суду, державний акт тощо). У випадку коли державну реєстрацію права власності проведено без видачі документа, що посвідчує таке право, право власності підтверджується на підставі інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, яку отримує безпосередньо нотаріус перед посвідченням договору.
  2. Звіт про оцінку майна, проведеної суб’єктом оціночної діяльності / Витяг з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки (при даруванні обов’язково).
  3. Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;
  4. Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (видається нотаріусом або органом державної реєстрації прав).
  5. Заява – згода іншого із подружжя (чоловіка/дружини) сторін договору  на відчуження майна, якщо воно було придбано в період зареєстрованого шлюбу та на придбання майна, справжність підпису на якій засвідчується нотаріально. Для засвідчення справжності підпису іншого із подружжя на заяві-згоді нотаріусу необхідно: – паспорт (або документ, що його замінює) чоловіка/дружини; – довідка (картка) про присвоєння податкового номеру чоловіка/дружини; – свідоцтво про шлю.
  6. Відповідно до цільового призначення земельної ділянки, у разі необхідності, документ, який підтверджує наявність/відсутність на відчужуваній земельній ділянці житлового будинку, будівлі, споруди, іншого нерухомого майна.
  7. У випадку вчинення правочинів про відчуження земельної ділянки, об’єкта незавершеного будівництва право власності якими мають неповнолітні (малолітні) діти або набуття права власності на майно на ім’я осіб до 18 років: дозвіл органу опіки та піклування у формі витягу з рішення відповідного органу; довідка (картка) дитини про присвоєння їй податкового номеру; свідоцтво про народження дитини;
  8. 8.У випадку дарування особам 1-го, 2-го ступенів споріднення (чоловік/дружина, батьки, діти, рідні брат, сестра, баба, дід, внуки) документи, які підтверджують родинні відносини (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб тощо)

Договорів застави, іпотеки

Договір застави рухомого майна (транспортних засобів, товарів в обороті, обладнання тощо)

Перелік документів,  необхідних для оформлення:

  1. Договір, що обумовлює основне зобов’язання (кредитний договір, договори позики, купівлі-продажу, лізингу тощо).
  2. Документи, що підтверджують право власності на майно, яке буде передаватись в заставу.
  3. Звіт про оцінку майна, проведеної суб’єктом оціночної діяльності (за наявності) / Акт погодження вартості майна.
  4. Заява – згода іншого із подружжя (чоловіка/дружини) сторін договору, справжність підпису на якій засвідчується нотаріально. Для засвідчення справжності підпису іншого із подружжя на заяві-згоді нотаріусу необхідно: – паспорт (або документ, що його замінює) чоловіка/дружини; – довідка (картка) про присвоєння податкового номеру чоловіка/дружини; – свідоцтво про шлюб.

Договори застави нерухомого майна (іпотека)

Перелік документів,  необхідних для оформлення:

  1. Договір, що обумовлює основне зобов’язання (кредитний договір, договори позики, купівлі-продажу, лізингу тощо).
  2. Документи, що підтверджують право власності на майно, яке буде передаватись в заставу (договори, їх дублікати, свідоцтва, рішення суду, державний акт тощо). У випадку коли державну реєстрацію права власності проведено без видачі документа, що посвідчує таке право, право власності підтверджується на підставі інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, яку отримує безпосередньо нотаріус перед посвідченням договору.
  3. Звіт про оцінку майна, проведеної суб’єктом оціночної діяльності (за наявності) / Акт погодження вартості майна.
  4. Заява – згода іншого із подружжя (чоловіка/дружини) сторін договору, справжність підпису на якій засвідчується нотаріально. Для засвідчення справжності підпису іншого із подружжя на заяві-згоді нотаріусу необхідно: – паспорт (або документ, що його замінює) чоловіка/дружини; – довідка (картка) про присвоєння податкового номеру чоловіка/дружини; – свідоцтво про шлюб.
  5. Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (видається нотаріусом або органом державної реєстрації прав).
  6. Технічний паспорт на майно (для квартир, житлових будинків, нежитлових приміщень, будівель та споруд).
  7. У випадку коли предметом іпотеки є об’єкт житлової нерухомості – Довідка по формі № 3  (уповноваженого органу з питань реєстрації місця проживання) про склад сім’ї. У разі вчинення правочинів про заставу майна право власності або право користування яким мають неповнолітні (малолітні) діти: дозвіл органу опіки та піклування у формі витягу з рішення відповідного органу; довідка (картка) дитини про присвоєння їй податкового номеру; свідоцтво про народження дитини.
  8. Документи, що підтверджують право власності/право користування на земельну ділянку, яка розташована під майном, що буде предметом застави (за винятком об’єктів, які розташовані в багатоквартирному будинку) + Витяг з Державного земельного кадастру про цю земельну ділянку.

Позики грошей

Договори позики, дарування грошових коштів

Перелік документів,  необхідних для оформлення:

  1. Заява – згода іншого із подружжя (чоловіка/дружини), справжність підпису на якій засвідчується нотаріально. Для засвідчення справжності підпису іншого із подружжя на заяві-згоді нотаріусу необхідно: – паспорт (або документ, що його замінює) чоловіка/дружини; – довідка (картка) про присвоєння податкового номеру чоловіка/дружини; – свідоцтво про шлюб.

Оренди рухомого або нерухомого майна

Договори оренди нерухомого майна

Перелік документів,  необхідних для оформлення:

  1. Заява – згода іншого із подружжя (чоловіка/дружини), справжність підпису на якій засвідчується нотаріально. Для засвідчення справжності підпису іншого із подружжя на заяві-згоді нотаріусу необхідно: – паспорт (або документ, що його замінює) чоловіка/дружини; – довідка (картка) про присвоєння податкового номеру чоловіка/дружини; – свідоцтво про шлюб.
  2. Документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно (договори, їх дублікати, свідоцтва, рішення суду тощо). У випадку коли державну реєстрацію права власності проведено без видачі документа, що посвідчує таке право, право власності підтверджується на підставі інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, яку отримує безпосередньо нотаріус перед посвідченням договору.
  3. Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (видається нотаріусом або органом державної реєстрації прав).
  4. Технічний паспорт на майно (для квартир, житлових будинків, нежитлових приміщень, будівель та споруд).
  5. У випадку, коли предметом іпотеки є об’єкт житлової нерухомості – Довідка по формі № 3 (уповноваженого органу з питань реєстрації місця проживання) про склад сім’ї. У разі вчинення правочинів право власності або право користування яким мають неповнолітні (малолітні) діти: дозвіл органу опіки та піклування у формі витягу з рішення відповідного органу; довідка (картка) дитини про присвоєння їй податкового номеру; свідоцтво про народження дитини.
  6. Документи, що підтверджують право власності/право користування на земельну ділянку, яка розташована під майном, що буде предметом оренди (за винятком об’єктів, які розташовані в багатоквартирному будинку) + Витяг з Державного земельного кадастру про цю земельну ділянку.

Договори оренди рухомого майна

Перелік документів,  необхідних для оформлення:

  1. Заява – згода іншого із подружжя (чоловіка/дружини), справжність підпису на якій засвідчується нотаріально. Для засвідчення справжності підпису іншого із подружжя на заяві-згоді нотаріусу необхідно: паспорт (або документ, що його замінює) чоловіка/дружини; довідка (картка) про присвоєння податкового номеру чоловіка/дружини; свідоцтво про шлюб.
  2. Документи, що підтверджують право власності на рухоме майно.

Шлюбних договорів

Шлюбні договори

Перелік документів,  необхідних для оформлення:

Увага!  Згідно ст. 92 Сімейного кодексу України шлюбний договір може бути укладений тільки між подружжям або особами, які подали заяву на реєстрацію шлюбу

  1. Якщо особи перебувають в шлюбі:  свідоцтво про реєстрацію шлюбу, якщо особи подали заяву про реєстрацію шлюбу; довідка ДРАЦС про призначення дати реєстрації.

Договорів про сплату аліментів на дитину

Перелік документів,  необхідних для оформлення:

  1. Свідоцтво про народження дитини.

Договорів про визначення часток в спільному майні подружжя; про розподіл спільного майна подружжя

Перелік документів,  необхідних для оформлення:

  1.  Свідоцтво про реєстрацію шлюбу.
  2. Документи, що підтверджують право власності на рухоме та/або нерухоме майно (договори, їх дублікати, свідоцтва, рішення суду, державні акти тощо). У випадку коли державну реєстрацію права власності проведено без видачі документа, що посвідчує таке право, право власності підтверджується на підставі інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, яку отримує безпосередньо нотаріус перед посвідченням договору.
  3. Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (видається нотаріусом або органом державної реєстрації прав).
  4.  Технічний паспорт на майно (для квартир, житлових будинків, нежитлових приміщень, будівель та споруд).
  5. У випадку, коли предметом договору є об’єкт житлової нерухомості – Довідка по формі  №3 (уповноваженого органу з питань реєстрації місця проживання) про склад сім’ї. У разі вчинення правочинів право власності або право користування яким мають неповнолітні (малолітні) діти: дозвіл органу опіки та піклування у формі витягу з рішення відповідного органу; довідка (картка) дитини про присвоєння їй податкового номеру; свідоцтво про народження дитини.
  6. Документи, що підтверджують право власності/право користування на земельну ділянку, яка розташована під майном, що буде предметом договору (за винятком об’єктів, які розташовані в багатоквартирному будинку) + Витяг з Державного земельного кадастру про цю земельну ділянку.


Отримати безкоштовну консультацію

Зміст консультації та ваші контакти захищені нотаріальною таємницею

УВАГА!

Нотаріусу для вчинення нотаріальних дій подаються документи тільки в оригіналі!

Не допускається вчинення нотаріальної дії у разі відсутності осіб – її учасників або їх уповноважених представників.

У разі звернення до нотаріуса:

Фізичних осіб

Необхідно подати:

  • паспорт або інший документ що його заміняє
  • а також РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків (податковий номер).

У випадку, коли діє представник фізичної особи необхідно подати:

  • паспорт представника (або документ, що його заміняє;
  • РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків (податковий номер).
  • довіреність, посвідчену нотаріально.

Юридичних осіб

Необхідно подати:

  • паспорт представника або інший документ що його заміняє;
  • РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків (податковий номер).
  • витяг (виписка) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (при наявності);
  • документи, які підтверджують повноваження представника (можуть бути: статут + копія протоколу (рішення) про обрання керівника + копія наказу про його призначення або довіреність, посвідчена нотаріально), у разі, якщо це передбачено статутними документами – рішення уповноваженого органу юридичної особи на вчинення відповідного правочину (дії).

Якщо юридична особа зареєстрована після 2016 року, то замість того, щоб надавати оригінал статуту та витяг (виписку), можна просто повідомити код опису - в такому випадку нотаріус зможе ознайомитися з документами он-лайн.

Як нас знайти

Адреса

76018, Україна
м.Івано-Франківськ,
вул. Гаркуші, 11А/1

Режим роботи

Пн-Пт: З 9.00-18.00 год.
Сб: По домовленості.
Нд: Вихідний

Контакти

(0342)78-42-76
067 968 96 78

notariusulia@gmail.com