м.Івано-Франківськ (0342) 78-42-76, (067) 968-96-78
  • 76018 Україна
    м.Івано-Франківськ

    вул. Гаркуші, 11А/1
  • Пн-Пт: З 9.00-18.00 год.
    Сб: По домовленості.
    Нд: Вихідний
  • (0342) 78-42-76
    (067) 968-96-78

Інші дії

Вчинення виконавчих написів

Перевага виконавчого напису в тому, що цей документ дозволяє спростити процедуру звернення стягнення на майно, не звертаючись до суду. Виконавчий напис вчиняється нотаріусом на оригіналі документа, який встановлює заборгованість. Строк, протягом якого вчиняється виконавчий напис, не може бути більшим трьох років з дня виникнення права вимоги, а у відносинах між юридичними особами – не більше одного року. Виконавчий напис, за яким стягувачем або боржником є фізична особа, пред’являється до примусового виконання протягом року з моменту його вчинення.

Перелік документів,  необхідних для оформлення:

  1. Документ, що встановлює заборгованість або правочин, що передбачає звернення стягнення на майно на підставі виконавчих написів.
  2. Заява стягувача або його уповноваженого представника.
  3. У разі порушення основного зобов’язання та/або умов іпотечного договору – надіслане повідомлення (письмова вимога про усунення порушень) іпотекодержателя.
  4. Інші документи, зазначені в Переліку документів, за якими стягнення заборгованості провадиться у безспірному порядку на підставі виконавчих написів нотаріусів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 29.06.1999 р. №1172.

Вчинення протестів векселів

Вексель-це цінний папір, який посвідчує безумовне грошове зобов’язання векселедавця або його наказ третій особі сплатити після настання строку платежу визначену суму власнику векселя (векселедержателю). Протест векселя – нотаріальна дія, яка офіційно засвідчує факт повної неоплати за векселем.

Перелік документів,  необхідних для оформлення:

  1. Вексель з описом.
  2. Заява векселедержателя (кредитора) про протест векселя, підписана ним та скріплена печаткою (у разі наявності).

Прийняття на зберігання документів

За заявою заінтересованої особи нотаріус приймає на зберігання документи. На підтвердження цього нотаріус видає особі, яка їх здала  свідоцтво, до якого додається примірник опису, якщо такий проводився. Прийняті документи зберігаються в окремому пакеті в сейфі нотаріуса і повертаються на вимогу особи, яка їх здала на зберігання або її уповноваженого представника при пред’явленні свідоцтва і примірника опису чи за рішенням суду.

Видача дублікатів нотаріальних документів

Виникають ситуації, коли документ, який видавався нотаріусом втрачений або зіпсований. У такому разі, за письмовою заявою особи за дорученням якої або щодо якої вчинялася нотаріальна дія, нотаріусом видається дублікат цього документа.

У випадку видачі дублікату заповіту спадкоємцям або виконавцю заповіту нотаріусу пред’являється свідоцтво про смерть заповідача, а також документи, які підтверджують їх родинні стосунки. Дублікат секретного заповіту не видається.

Видача свідоцтв про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів)

Перелік документів,  необхідних для оформлення:

Акт про проведені (-ий) публічні (-ий) торги, аукціон.

Отримати безкоштовну консультацію

Зміст консультації та ваші контакти захищені нотаріальною таємницею

УВАГА!

Нотаріусу для вчинення нотаріальних дій подаються документи тільки в оригіналі!

Не допускається вчинення нотаріальної дії у разі відсутності осіб – її учасників або їх уповноважених представників.

У разі звернення до нотаріуса:

Фізичних осіб

Необхідно подати:

  • паспорт або інший документ що його заміняє
  • а також РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків (податковий номер).

У випадку, коли діє представник фізичної особи необхідно подати:

  • паспорт представника (або документ, що його заміняє;
  • РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків (податковий номер).
  • довіреність, посвідчену нотаріально.

Юридичних осіб

Необхідно подати:

  • паспорт представника або інший документ що його заміняє;
  • РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків (податковий номер).
  • витяг (виписка) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (при наявності);
  • документи, які підтверджують повноваження представника (можуть бути: статут + копія протоколу (рішення) про обрання керівника + копія наказу про його призначення або довіреність, посвідчена нотаріально), у разі, якщо це передбачено статутними документами – рішення уповноваженого органу юридичної особи на вчинення відповідного правочину (дії).

Якщо юридична особа зареєстрована після 2016 року, то замість того, щоб надавати оригінал статуту та витяг (виписку), можна просто повідомити код опису - в такому випадку нотаріус зможе ознайомитися з документами он-лайн.

Як нас знайти

Адреса

76018, Україна
м.Івано-Франківськ,
вул. Гаркуші, 11А/1

Режим роботи

Пн-Пт: З 9.00-18.00 год.
Сб: По домовленості.
Нд: Вихідний

Контакти

(0342)78-42-76
067 968 96 78

notariusulia@gmail.com